הקלד ולחץ Enter

ברי צ׳צ׳יק

ברי צ׳צ׳יק

מהנדס העובד בתחום מטבחי הנירוסטה למעלה מ 40 שנה. ידוע בזכות הייחוד הרמה והאיכות הגבוהה של עבודותיו, ושביעות רצונם של לקוחותיו

למה נירוסטה?

הנירוסטה (Stainless steel) אשר שמה הרשמי הוא פלדת אל חלד או פלדה בלתי מחלידה הינה סגסוגת ברזל וכרום שאינה מחלידה (באנגלית Stainless = פירושו ללא כתם, ללא רבב, ללא חלודה, Steel = פלדה).

בזכות עמידותה בפני שיתוך (קורוזיה) משמשת הנירוסטה למגוון רב של מוצרים. הסיבה לעמידות זו היא ומכיוון והיא בעלת שכבת פסיבציה אשר נוצרת כאשר הכרום נחשף לחמצן. שכבת הפסיבציה דקה, אינה נראית לעין ואינה חדירה למים ואוויר, ולכן היא מגנה על המתכת שמתחתיה מפני חלודה וקורוזיה.

יתרון נוסף, מכיוון ושכבת הפסיבציה דקה המתכת נראית יותר מבריקה ואם החומר נשרט מייד נוצרת שכבה נוספת על השריטה. עמידותה של פלדת אל־חלד בפני שיתוך וכתמים, מחירה הנמוך יחסית, והברק האופייני לה עשו אותה לחומר גלם מבוקש למגוון רחב של מוצרים.

במשך כל שנות ההיסטוריה, עד העת העתיקה, שימשה הנירוסטה בתעשיית הבנייה, המזון ועוד ליצירת מוצרים במגוון עיצובים וסגנונות שונים. בין אם זה במטבח הביתי, מטבחי מסעדות, בתי מלון חדרי אוכל ובכלל בתחום המזון ובין אם זה מחוץ לתחום האוכל כמו בתעשיית הבניה כגון מעקות, חיפויים ועוד. זאת כאמור בזכות עמידותה לשיתוך וחוזקתה כאשר רוב הסיכויים שלא תישרט או תיפגע.

קל מאוד לנקות את מוצרי הנירוסטה וזאת מפני שלא נדבקים אליהם חיידקים וזיהומים אחרים. כך נשמרת רמה סניטרית גבוהה מאוד במטבחים, ממש כפי שנדרש ממקומות כאלה.

נקודת ההתכה של פלדת אל-חלד היא בסביבות 1360° צלזיוס, (כל פלדה אחרת כבר מתחילה בסביבות 200° צלזיוס) מה שהופך את מוצרי הנירוסטה לעמידים מאוד בפני טמפרטורות חמות ומסוגלים לשמר את מצבם של נוזלים לתקופה ארוכה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח חוץ עשה זאת בעצמך

10 טיפים לעיצוב ובניית מטבח חוץ מדהים

איך לתכנן תחושה של מרחב גדול? איפה ניתן לחסוך מקום? במה כדאי להשקיע ומדוע אין צורך לחשוש? התעניינו בסוגיות הללו ובעוד הרבה אחרות, אז פנינו למעצבות ואדריכלים מוכשרים ובעזרתם ריכזנו ...
גריל גז עבור מטבח גינה

טיפים לבחירת גריל גז מומלץ עבור מטבח גינה

האביב בפתח, הקיץ אוטוטו בדרך וישראלים רבים מחפשים דרך נוחה ומשתלמת ביותר בכדי להפיק את המיטב מעונת ה - ״על האש״ וליהנות מחוויית ארוחה של חמישה כוכבים בבית. גריל גז ...
Call Now Button
×