הקלד ולחץ Enter

משטח נירוסטה למטבח

חברת ׳ברי תעשיות נירוסטה׳ מייצרת מגוון משטחי נירוסטה בהתאמה אישית ובאמצעות מכונות חיתוך לייזר מתקדמות ומדויקות.

מחפשים משטחי עבודה מנירוסטה? חייגו כבר עכשיו 073-3744883 ונשמח לעמוד לשירותכם!

מחפשים משטחי עבודה מנירוסטה? חייגו כבר עכשיו 073-3744883 ונשמח לעמוד לשירותכם!

אם בעבר כיכבו משטחי וכיורי הנירוסטה רק במטבחים מוסדיים, במסעדות ובמתקנים מקצועיים לסוגיהם, כיום, משטח נירוסטה צובר פופולריות בהיקף הולך וגובר. יותר ויותר בעלי בתים מזהים את מגוון היתרונות של הנירוסטה ונהנים מהם בביתם. לא מדובר בסתם עוד טרנד. עם אנשי המקצוע הנכונים ושירות ברמה גבוהה, יהיה באפשרותך ליהנות ממטבח יוקרה לכל החיים. לאורך מעל שלושה עשורים, סיפק הצוות המקצועי של ברי תעשיות נירוסטה, שירותים בטכנולוגיות מתקדמות למטבחים חכמים ושימושיים יותר ובעיקר – מהממים ביופיים.

קלים לניקוי ולתחזוקה שוטפת

אחד מהיתרונות העיקריים במשטחי נירוסטה, הוא כי מדובר בחומר קל מאוד לניקוי ולשימור. פשוט עוברים עם סמרטוט והמשטח מצוחצח. לעולם לא יהיה צורך לעשות שימוש במסיר שומנים ושאר חומרי ניקוי מסוכנים המזיקים למשטח. זוהי גם הסיבה שרוב המטבחים התעשייתיים והמקצועיים בוחרים בנירוסטה – וחוסכים זמן רב על ניקיון.

שיש נירוסטה אידיאלי גם מבחינה עיצובית

כשזה מגיע לקו נקי ולמראה חלק וקריר במשטחי עבודה נירוסטה היא אחת מהאפשרויות הטובות ביותר לעיצוב מודרני. יש משהו במתכת המצוחצחת והמבריקה שפשוט משדר יוקרה, ניקיון ומראה ייחודי ששום חומר גלם אחר לא יכול לתת.עם זאת, בהתאמה הנכונה, משטחי נירוסטה יוכלו להשתלב במגוון סגנונות עיצוב. ניתן להתקין משטח נירוסטה בגימור מט שישתלב נהדר גם במטבח כפרי עם אלמנטים מעץ ופרזול, או להכניס אל המטבח המודרני שלך נירוסטה מלוטשת ומבריקה, או בגימור משי. מה שלא נבחר, כשמלווים את ההתקנה אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, אין גבול לאפשרויות העיצוב.
למי שמעוניין לצאת מהמטבחי הפנימי אל האוויר הצח, ישנה אופציה גם למטבחי חוץ.
נוכל לבנות משטח נירוסטה למטבח חוץ יחד עם הכיור, עם השיש ודלפק העבודה וגם בר הישיבה הכל כמקשה אחת.

חומר עמיד במיוחד

כדי ליהנות ממטבח לכל החיים, כזה שיחזיק מעמד לאורך זמן וישמור על מראה נעים, חשוב שנבחר בחומר עמיד וחזק. הנירוסטה היא אחת הבחירות הפרקטיות והנבונות ביותר ותאפשר לך ליהנות לאורך שנים ממטבח שייראה כאילו הותקן אתמול.

  • נירוסטה לא מחלידה
  • היא אינה סופגת נוזלים ובניגוד למשטחי שיש – אין בה סדקים זעירים שבהם יכולים להצטבר פירורים.
  • נירוסטה עמידה במיוחד בטמפרטורות קיצוניות וניתן להניח עליה תבניות לוהטות וסירים ישר מהאש ללא כל חשש לנזקים למשטח.

כל עוד נעבוד עם קרש חיתוך על משטחי עבודה נירוסטה מספקת לנו עמידות אופטימלית ומראה שמחזיק לאורך זמן.

משתלב היטב עם רכיבים נוספים במטבח

לרוב, אנו נוהגים להתקין משטח נירוסטה עם כיור וברז נירוסטה כיחידה אחידה ומשלימה. ניתן לשלב פריטי ריהוט, ידיות, ארונות וכל רכיב אחר הנדרש עבור המטבח שלך, על מנת ליצור מראה וגימור אחיד שיקבע את הטון במטבח החדש שלך. בכל אחד מהרכיבים הללו יהיה ניתן ליהנות מכל יתרונות הנירוסטה.

רכישת מוצרי נירוסטה – ישר מהמפעל

רכישה מברי תעשיות נירוסטה מאפשרת לך ליהנות ממחיר יצרן משתלם, ללא גורמים מתווכים. ולא מדובר ב-"מוצר מדף". כלל המוצרים שלנו מיוצרים בחיתוך ודייקנות מירבית באמצעות חיתוך לייזר אשר מאפשר לנו להביא מוצמר מוגמר ואיכותי.
תחת זאת, צוות המהנדסים והטכנאים המיומן שלנו ילווה אותך משלב התכנון, דרך ייצור שמותאם לצורך הספציפי שלך וכן לאורך כל תהליך ההתקנה – או תוספות, שינויים ופעולות נוספות שיהיה ברצונך לבצע בהמשך הדרך.

מתעניינים במשטחי עבודה העשויים מנירוסטה? צרו איתנו קשר עכשיו בטלפון 073-3744883!

Call Now Button
×