הקלד ולחץ Enter

ברי צ׳צ׳יק

ברי צ׳צ׳יק

מהנדס העובד בתחום מטבחי הנירוסטה למעלה מ 40 שנה. ידוע בזכות הייחוד הרמה והאיכות הגבוהה של עבודותיו, ושביעות רצונם של לקוחותיו

טיפים לבחירת גריל גז מומלץ עבור מטבח גינה

האביב בפתח, הקיץ אוטוטו בדרך וישראלים רבים מחפשים דרך נוחה ומשתלמת ביותר בכדי להפיק את המיטב מעונת ה – ״על האש״ וליהנות מחוויית ארוחה של חמישה כוכבים בבית. גריל גז חדש הוא דרך נהדרת לעשות בדיוק את זה. בעשור האחרון אנשים מחפשים דרכים לקבל יותר מהאוכל הנפלא אליו הם רגילים בתוך נוחות הבית ובמטבח הפנימי, ואחת מהן היא מטבח גינה או מרפסת המשלב גריל באוויר הפתוח.

מטבחי חוץ זולים יותר ממסעדות, כיפיים מאוד ומהווים דרך נהדרת להכין אוכל טעים למשפחתכם. כמובן, במידה ויש לכם בית קיט משלכם תוכלו למקם בו סוג של מטבח לגינה מן המניין לכל המשפחה, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר בחירת מטבח חוץ נירוסטה משלכם והתקנת גריל או מנגל בנוי בתוכו.


מדוע גריל גז נירוסטה הוא הדרך הטובה ביותר להפוך את החצר שלך למטבח גינה לכל המשפחה

חווית השימוש בגריל היא דרך נפלאה לקרב את כל המשפחה. לא רק שזו אלטרנטיבה נהדרת להכנת האוכל במטבח הפנימי, עצם העובדה שהוא מתפקד כמנגל ״על האש״ זה נותן הזדמנות מצוינת לגרום לכולם להתכנס סביבו, לחלוק את עצות הצלייה של החברים זה עם זה, ללמד את הילדים איך לצלות בשר במידה וירצו, וכמובן לבלות זמן איכותי עם החברים.

מלבד העובדה שהרבה חברים מהדור הישן אוהבים את הרעיון של להתקבץ סביב האש של המנגל וזה נהדר לאירוח, הגריל יכול להיות אידיאלי לבישול וצלייה רק עם המשפחה הקרובה. כי אין דרך טובה יותר להורים לתקשר עם ילדיהם מאשר לחלוק ארוחות ולשחק בגינה ביחד, וזה אחד הדברים היפים אשר בגרילים הללו.

מה האפשרויות שלנו, גריל נייח או נייד?

כעת, לאחר שסיקרנו את הדרכים הרבות בהן גריל בחצר יכול להפוך את המגורים בבית להרבה יותר מפנקים ומהנים, הגיע הזמן שנדבר על איך לבחור גריל גז, כלומר איזה סוג של יחידת גריל הייתם רוצים לקבל. יש הרבה אפשרויות, אבל במאמר זה נרצה לדון ביתרונות והחסרונות של גריל נייח לעומת הנייד. שניהם מעולים מסיבות שונות ודומות. אך הגריל שמתאים לכם ביותר תלוי בהעדפות האישיות שלכם, ובאיזה סוגים של גרילים קודמים יש לכם ניסיון עבר.
אז בואו נדבר על הסוגים השונים.

מטבח גינה
מטבחי חוץ – חוויה קולינרית


גריל ביתי – מובנה/נייח

גריל הגז יכול להיות "מובנה" בתוך או כחלק מכל המטבח חוץ, ופשוט צמוד אל אזור השהייה והבילוי בחצר. היתרון, או אחד מהם, של הדבר הזה הוא שהוא יכול להיות משולב בצורה מושלמת עם רצפת עץ או הריצוף באופן שנראה חלק ועמיד יותר בפני נזקי האקלים וכמובן קל לניקוי.
לכל מי שאין ברשותו חצר וכל האמור על מטבח גינה פחות מדבר אליו, חשוב שתדעו כי קיים גם מטבח חוץ למרפסות. 

לסיכום במידה ובחרתם ללכת עם גריל מובנה, גריל גז הוא הפתרון הכי טבעי והטוב ביותר שלכם, מכיוון שזה ישחרר מכם את הצורך להחליף בכל כמה זמן את הבלון הגז, וגם תוכלו בכך לקבל מעט יותר שטח אחסון שיתפנה בעקבות כך שלא תזדקקו לבלון הגז.

גריל למרפסת – נייד

במידה ובכל זאת בא לכם לעצור עם הרכב באיזו חורשה, להעלות אליה את הגריל שלכם יחד עם שאר הציוד ולצלות את הבשר לאור השקיעה וחשקה נפשכם לרכוש גריל גז קטן יותר מנייח (וכמובן נייד) אותו תוכלו לקחת לטיול שכזה, מצוין. קיימות מספר אופציות מוכרות אשר אותן ניתן לשקול כגון גריל גז וובר, אשר נחשב כגריל גז מומלץ למרפסת, או גריל גז קולמן ועוד רבים וטובים. אחד היתרונות של גריל זה על גריל פחמים הוא שהוא אינו מפיק הרבה עשן וניתן להשתמש בו בבניין מגורים משותף מבלי להפריע עם העשן לשכנים.

רוב גרילי הגז הניידים עובדים עם בלון גז, וזה מבטל את הסיבוך הפוטנציאלי הנוסף של לחבר נקודת גז או צינור בבית, דבר שעלול להיות מסוכן ופוגע. גרילים שכאלה עצמאיים לגמרי ובכך נותנים לנו את האופציה לנייד אותם ממקום למקום בחצר או במרפסת.

יתרון נוסף הוא שניתן למקם את הגריל מחדש בהתאם לצרכים שלנו בחצר או במרפסת, וכאשר הם אינם בשימוש ניתן לאחסנם בבטחה בקלות יתר. זהו יתרון גדול מאוד מאחר וכך אנו יותר נצליח לשמור על הגריל מנזקי מזג אוויר והתחזוקה של הגריל עשויה להיות יותר טובה. עם גריל נייד אנו יודעים שתמיד נוכל לסדר מחדש את מערך הבישול ולא משנה איזה סוג אירוח נחליט לעשות. כלומר גם גשום באופן בלתי צפוי נוכל להעביר את הגריל בקלות יתר למקום עם מכסה מפני הגשם.

בין אם נבחר להביא אל משפחתנו בקיץ הקרוב גריל גז קטן למרפסת, או גריל גז נייח כחלק מקונספט מטבחי חוץ, נוכל להיות בטוחים בידיעה שאיכות החיים ואיכות האירוח והחברה ישתפרו.

רוצים לשמוע עוד על גריל גז? חייגו כבר עכשיו 073-3744883 ונשמח לעמוד לשירותכם!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח חוץ עשה זאת בעצמך

10 טיפים לעיצוב ובניית מטבח חוץ מדהים

איך לתכנן תחושה של מרחב גדול? איפה ניתן לחסוך מקום? במה כדאי להשקיע ומדוע אין צורך לחשוש? התעניינו בסוגיות הללו ובעוד הרבה אחרות, אז פנינו למעצבות ואדריכלים מוכשרים ובעזרתם ריכזנו ...
מכונת חיתוך לייזר

מכונת חיתוך לייזר – 7 שימושים פופולריים

  אחד מהגורמים החשובים בתעשייה היא מכונת חיתוך לייזר אשר לה תועלת רבה בחיתוך לייזר מדויק. מגוון רחב של תעשיות מסתמכות בשנים האחרונות על חיתוך בלייזר בגלל רמת הדיוק הגבוהה, ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×