הקלד ולחץ Enter

דלפקי ומערכי חדר אוכל

מחפשים דלפקים ומערכי הגשה לחדרי אוכל? חייגו כבר עכשיו 073-3744883 ונשמח לעמוד לשירותכם!

ברי תעשיות נירוסטה מומחית בייצור דלפקים ומערכי הגשה מנירוסטה בהזמנה אישית לתעשיית האירוח והמזון כגון למטבח המוסדי, מזנון בופה, משולבים מערכות חימום וקירור.

מחפשים דלפקים ומערכי הגשה לחדרי אוכל? חייגו כבר עכשיו 073-3744883 ונשמח לעמוד לשירותכם!

בין אם נדרש עבורך ציוד לחדר האוכל במקום העבודה, לבית מלון יוקרתי, לקיבוץ או לחברת הקייטרינג שלך, חשוב לבחור בספק מקצועי ובעל ניסיון שיוכל לספק לך פתרונות עמידים, איכותיים ועם נראות נעימה. בסופו של יום, חדר האוכל הוא מקום מפגש – והנראות של הציוד הממוקם בו משפיעה באופן משמעותי על חוויית הארוחה. ככל שיהיה באפשרותך לבחור בציוד מתקדם וברמה גבוהה, כך השימושים שניתן יהיה לעשות בציוד יהיו מגוונים ונוחים יותר לשימוש.

ציוד עבור חדרי אוכל ומערכי הגשה מנירוסטה – כל היתרונות

ישנה סיבה בגללה לקוחות כה רבים בוחרים בנירוסטה עבור הבופה ועמדות חלוקת המזון שלהם. הנירוסטה, הידועה גם בשם "פלדת אל-חלד", מספקת לך מגוון יתרונות שעשויים לעשות את כל ההבדל ביעילות השימוש ובחוויית ההגשה.

הנירוסטה עמידה בטמפרטורות קיצוניות

מגשי הנירוסטה שלך יעמדו גם בחום גבוה של תנור או במקפיא תעשייתי. משמעות הדבר היא כי יהיה באפשרותך להעביר מגשים מהתנור או המקפיא היישר אל עמדות ההגשה ולחסוך זמן ומאמצים. העמידות הגבוהה של הנירוסטה מספקת לך אמינות לאורך שנים ללא פגיעה בתקינות ונראות הציוד.

ברק של ניקיון

אסתטיקה היא אחד המאפיינים החשובים כשזה מגיע למערכי ההגשה בחדר האוכל שלך. גם כאן נירוסטה מספקת יתרון משמעותי. היא קלה מאוד לניקוי ובעלת גימור מבריק ונוצץ המשדר אסתטיקה, קו חלק ובעיקר ניקיון. האורחים שלך ייהנו מדי יום ביומו מחדר אוכל מבריק ומצוחצח שעושה חשק לעשות בו שימוש.

עלויות משתלמות

נירוסטה היא חומר קל וזול לייצור וכפועל יוצא מכך, מוצרי הנירוסטה זמינים לך עם כל יתרונותיהם בעלויות משתלמות במיוחד ובהתאמה מדויקת לכל תקציב.

חדרי אוכל ומערכי הגשה מנירוסטה עם מגוון רחב של אפשרויות

ברי תעשיות נירוסטה בע"מ מספקים טווח רחב של מערכי הגשה וציוד לחדר אוכל מנירוסטה. אפשרויות העיצוב המגוונות והעמידות הגבוהה של הנירוסטה מאפשרות לנו לספק לך היצע רחב של פריטים שישפרו את השירות שלך באופן משמעותי. מעמדות סלטיה ועד מרקיות, צ'יפסרים וגסטרונומים מכל הגדלים להגשת מזון חם וקר, אנו מספקים את כל מה שנדרש לחדר אוכל מתפקד ומספקים גם פתרונות בהתאמה אישית.

לאורך השנים, ליווינו לקוחות מובילים בתעשייה, כמו רשת מלונות לאונרדו וטווח רחב של מתחמים תעשייתיים וסייענו להם לקבל מענה מדויק לצרכיהם עם מוצרי נירוסטה באיכות גבוהה. הצוות שלנו פועל בהנחייתם של בני צ'צ'יק ושאר חברי ההנהלה, שהינם מהנדסים בעלי ניסיון נרחב. הכשרה מקצועית זו מאפשרת לנו להתאים עבורך פתרונות מתקדמים ויצירתיים ולספק מענה לצרכים מורכבים – וכל זאת במחיר ישיר מיצרן ומשתלם במיוחד.

מתעניינים בדלפקים ומערכי הגשה עבור חדרי אוכל? צרו איתנו קשר עכשיו בטלפון 073-3744883!

Call Now Button
×