הקלד ולחץ Enter

ברי צ׳צ׳יק

ברי צ׳צ׳יק

מהנדס העובד בתחום מטבחי הנירוסטה למעלה מ 40 שנה. ידוע בזכות הייחוד הרמה והאיכות הגבוהה של עבודותיו, ושביעות רצונם של לקוחותיו

קמין גז: מהו ולמה כדאי לנו לבחור בו

כשאנחנו מדברים על קמין אנו תמיד נזכרים בסרט הוליוודי. משפחה המתגוררת בלב היער בבקתה, במרכז הבית ישנו קמין עץ או בשמו הקדום אח, המשמש להסקה.
דרך הארובה נפלט עשן החוצה הרחק מהבית. חימום הבית מתפשט אל החלק העליון של הבקתה. ובמידה והארובה עוברת דרך חדר נוסף בקומה למעלה הרי שגם הוא יזכה לחימום נעים.
זו באמת הדרך הכי טובה ונכונה לתכנן ולהתקין קמין, מכל סוג שהוא, בין אם מדובר בקמין חשמלי, קמין עץ או גז, כך שכל הבית וכל דייריו יזכו ליהנות מהחום שהוא מספק.
קיימים סוגים רבים של קמינים, מלבד זה המבוסס על בעירת גזעי עצים, אחד מהבולטים שבהם הוא קמין גז.

ניווט מהיר

למה לבחור בקמיני גז?

בישראל אמנם האקלים חם ולח במרבית השנה, אך עדיין בחורף מזג האוויר מצריך חימום. בעבר הרחוק היינו משתמשים בתנור נפט אשר הפיץ חום אך גם ריח קצת לא נעים של נפט בכל הבית. במרוץ השנים השתכללנו קצת ועברנו לתנורי חשמל ומזגנים בכדי לחמם את חלל הבית.

אז מדוע לטרוח וללכת להתקין קמין אתם שואלים? התשובה העיקרית לכך היא כי הוא פועל בצורה הרבה יותר יעילה ונעימה מאשר מזגן שגורם לתחושה של חוסר חמצן ואי נעימות על ידי כך שהוא פשוט מייבש את האוויר בתוך הבית.
לעומתו הקמין מפיץ את החום בצורה טבעית ע״י אש חיה נעימה ומלטפת ואינו גורם לייבוש האוויר. זו הסיבה שהמון אנשים אשר ביצעו התקנת קמין גז אומרים לנו שהם לא מבינים מדוע לא עשו זאת קודם, מאחר וזו הרגשה אשר לה אין תחרות.

קמין יכול להגיע בכמה סוגים וחשוב להשקיע מחשבה ותשומת לב בבחירתו מאחר ונרצה להימנע ממוצר שיחמם רק חלקים ואזורים מסוימים בבית. אנו תמיד נשאף להגיע לבית מחומם ונעים בכל אזוריו.
בכדי לקבל החלטה ולהבין איזה סוגי קמינים יכול הכי להתאים מבחינת נוחות ולמטרות וצרכי בני המשפחה חשוב מאוד לקבל מידע מקצועי אודות הסוגים השונים וההבדלים בניהם, כגון קמין חשמלי או קמין גז.

התקנת קמין – המלצות שכדאי להכיר


קמין גז
נחשב לאחד הנפוצים והמבוקשים שיש, זאת בזכות היעדר פעולות תחזוקה שוטפות שהוא כמעט ואינו דורש, וכמו כן בשל נוחות השימוש שהוא מאפשר.

באמצעות לחיצה קלילה על כפתור ההדלקה וללא כל מאמץ נוכל ליהנות מחום נעים בבית.

בשנים האחרונות חלה רפורמה בכל הנוגע לתשתיות ושירותי הגז, בעקבותיה ההתבססות על תשתית גז לחימום הבית וחיבור הגז נהפכה לקלה וזמינה יותר.
יחד עם זאת בכדי שהקמין יאריך שנים והשימוש בו יהיה נוח לכל בני המשפחה יש לשים לב להתקנה נכונה ולאופן הפעלה נכון, ולפעול על פי ההוראות וההנחיות בכל מה שקשור למנגנון הבטיחות והאבטחה אשר נועדו להגן מפני תקלות מסוכנות ולהבטיח לנו חורף בטוח ונעים.
ההתקנה מחייבת חיבור של איש מקצוע אל נקודת הגז. 

קמין גז
קמין גז ללא ארובה

קמין גז מעוצב ומודרני לבית

בהרבה מהבתים כיום הקמין הפך להיות מוקד ומרכז הבית והינו מספק אווירה יוקרתית, חמימה ומפנקת. הוא הופך להיות במהרה מוקד משיכה לכל בני המשפחה והחברים ויוצר אווירה משפחתית ונינוחה.

רצוי שהחימום יהיה הומוגני בכל חללי הבית, ושהחדרים אשר בקומות העליונות אשר דרכם עוברת הארובה יתחממו היטב (אגב ישנו גם קמין גז ללא ארובה, תוכלו למצוא על כך מידע בקטגוריית קמין) . זוהי שיטת חימום נוחה, כדאית וחסכונית מאוד ובזמנים המודרניים שאנו חיים בהם ניתן אפילו להתאים את החללים אשר בבית מבחינה עיצובית אל הקמין, ולהפך כמובן. משמע הקמין ייהפך לחלק בלתי נפרד מעיצוב ותכנון חזות הבית.

אחד היתרונות של מוצר נהדר זה הוא שניתן להתקינו בכל אזור בחלל הבית. רצוי לבחור את מיקומו בצורה מושכלת באזור מסוים אחד בתוך חלל הבית, ובכך הקמין יוכל לספק חום אחיד ונעים. ניתן למקם קמין גז מתחת לטלוויזיה, קמין גז תלוי וניתן גם פינתי, הכל לבחירתכם.
כמובן שמלבד קמין גז מעוצב עכשווי ומודרני ניתן גם לבחור בסגנונות כפריים או מסורתיים יותר אשר יכולים לשדרג את כל חלל הבית. כמו כן, יש לזכור כי כבר הוכח כי נוכחותו בנכס מעלה את ערכו.

חברת ברי תעשיות נירוסטה מתמחת בייצור והתקנת קמינים מכל הסוגים. קמין חשמלי, קמין גז, קמין גז ללא ארובה ועוד.

אז אם קיבלתם גם אתם חשק לאש בוערת אשר נעים להתבונן בה כתוספת נהדרת לימי החורף בקמין גז, התקשרו עכשיו וקבלו חוות דעת והצעת מחיר.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מטבח חוץ עשה זאת בעצמך

10 טיפים לעיצוב ובניית מטבח חוץ מדהים

איך לתכנן תחושה של מרחב גדול? איפה ניתן לחסוך מקום? במה כדאי להשקיע ומדוע אין צורך לחשוש? התעניינו בסוגיות הללו ובעוד הרבה אחרות, אז פנינו למעצבות ואדריכלים מוכשרים ובעזרתם ריכזנו ...
גריל גז עבור מטבח גינה

טיפים לבחירת גריל גז מומלץ עבור מטבח גינה

האביב בפתח, הקיץ אוטוטו בדרך וישראלים רבים מחפשים דרך נוחה ומשתלמת ביותר בכדי להפיק את המיטב מעונת ה - ״על האש״ וליהנות מחוויית ארוחה של חמישה כוכבים בבית. גריל גז ...
מכונת חיתוך לייזר

מכונת חיתוך לייזר – 7 שימושים פופולריים

  אחד מהגורמים החשובים בתעשייה היא מכונת חיתוך לייזר אשר לה תועלת רבה בחיתוך לייזר מדויק. מגוון רחב של תעשיות מסתמכות בשנים האחרונות על חיתוך בלייזר בגלל רמת הדיוק הגבוהה, ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button
×