הקלד ולחץ Enter

מנדף למטבח ולמסעדה

במסעדות, מטבחים תעשייתיים בבתי מלון ומוסדות ובכל מתחם אחר הקשור לתעשיית המזון, מנדף איכותי ועוצמתי עשוי לעשות את כל ההבדל ככל שהדבר נוגע לחוויית השימוש במטבח

מנדף למטבח ולמסעדה - יתרונות

מעבר לעובדה כי התקנת מנדף למטבח תעשייתי נדרשת על פי חוק, היא חיונית על מנת לעבוד באופן בטוח, נוח ונעים יותר. המנדף יונק עשן, שומן, אדים וחום ומאוורר את המטבח כדי לאפשר לטבחים לעבוד באופן ראוי. לכן, כדי להשקיע במנדף שלך ולשפר את איכות התפוקה ואת רווחת עובדיך, אנו ממליצים לעשות שימוש במנדפי נירוסטה. לאורך השנים, התקין צוות ברי תעשיות נירוסטה בע"מ מנדפים מנירוסטה במטבחים רבים וסייע ללקוחותיו ליהנות מתוצאות אופטימליות במטבחים תעשייתיים

מחפשים מנדפים איכותיים מנירוסטה? חייגו כבר עכשיו 073-3744883 ונשמח לעמוד לשירותכם!

מנדף למטבח המסעדה ולמטבח חוץ ללא ארובה – למראה האסתטי

אם גם אתם נתקלתם בבעיות בירוקרטיות של נידוף העשן במסעדה או בית קפה שרציתם לפתוח הפטנט הבא בוודאי יסייע לכם.
מנדף ללא צורך בארובה עם התקנה קלה ופשוטה , ללא צורך באינסטלציה ובעל יכולת ניוד קלה.
והכי חשוב ללא זיהום מאחר ובפטנט הזה היניקה היא פנימית.
ניתן לייצר ולהתקין מנדף שכזה גם בחדר אוכל בעמדות השף ובדלפקים לאירועים, ולתת לסועדים לא להרגיש את העשן המלווה ולהנות מהארוחה.

בנוסף, אנו לוקחים בחשבון את הנושא האסתטי מאחר ובמסעדות רבות כיום המטבח חשוף לעיני האורחים.
הצפייה בתהליך הבישול מביאה ערך מוסף לכלל החוויה הקולינרית ומכניסה את הסועד אל "מאחורי הקלעים".
כדי שהחוויה הזו אכן תהיה נעימה, חשוב לשמור על נראות נעימה במטבח. מטבח מלוכלך ומוזנח עשוי לגרום לתוצאה ההפוכה ולגרום לרתיעה. גם בנראות המנדף שלנו, ראוי שנשקיע. מנדפי נירוסטה מגיעים בגימור מבריק ומצוחצח ומשרים אווירה מוקפדת של ניקיון. הנירוסטה תשמור על הגימור לאורך שנים רבות ותאפשר לך לשמור על נראות המטבח שלך לתקופה ארוכה.
בנוסף במטבח לגינה רצוי שיהיה קולט אדים שהוא למעשה המנדף בכדי ליצור תנאים אופטימליים ליניקת העשן ובכדי לתת למארח ולאורחים שהות נעימה במרחב הפתוח.

מנדפי נירוסטה נהנים מתחזוקה קלה יותר

מנדפים דורשים תחזוקה קבועה ומאומצת כדי לשמור על תפקודם. מנדף אשר נצברו בו שומנים ולכלוך, ייסתם בסופו של דבר ועשוי לגרום לפגיעה קבועה בתפקודו ולנזקים נלווים. לכן, יש לבצע ניקוי מנדפים ולגרד בכל תקופת זמן מסוימת את השומן מן המנדף ולנקות את כל הלכלוך. פעמים רבות נדרש שימוש בממסים או בציוד בלחץ גבוה על מנת לנקות את כל הלכלוך- ועבודה זו עשויה להיות קשה ממה שנדמה לרוב האנשים.

כדי להקל על עצמך באופן משמעותי, מומלץ לעשות שימוש בנירוסטה. הנירוסטה היא בעלת שטח פנים חלק וקל במיוחד לניקוי. תכונה זו תאפשר לך לנקות את הציוד שלך בקלות רבה יותר ולפנות את הזמן והמשאבים למקומות אחרים.

עלות מנדף למסעדה – משתלמת במיוחד

נירוסטה מהווה חומר גלם זול יחסית. על אף כל יתרונותיו הבולטים, עלות הייצור הפשוטה והזולה מאפשרת לרכוש מנדף למסעדה במחיר משתלם מאוד. זוהי כנראה הסיבה שלקוחות רבים בוחרים בו לייצור המנדפים. לפרטים נוספים אודות העלות ולתיאום פגישה, אנו ממתינים לפנייתך דרך עמוד יצירת הקשר באתר.

המומחים בייצור מנדפים מנירוסטה

צוות המהנדסים והטכנאים של חברת ברי תעשיות נירוסטה בע"מ יסייע לך להתאים את המנדף שלך במדויק לצרכיך הייחודיים ויספק לך מענה טכני ברמה הגבוהה ביותר עם פתרונות הנדסיים מתקדמים. הרכישה הישירה מיצרן תאפשר לך ליהנות ממחיר משתלם מאשר מול כל ספק אחר ולקבל ליווי של מקצוענים לאורך כל הפרויקט שלך, כדי לוודא שכל צרכיך מקבלים מענה על ידי הטכנאים שלנו. היצע המוצרים שלנו הוא רחב ומגוון ואנו מזמינים אותך לקרוא עוד באתר וללמוד על כל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחות מכל המגזרים.

מתעניינים ברכישת מנדפי נירוסטה? צרו איתנו קשר עכשיו בטלפון 073-3744883 ונשמח להעניק שירות!

Call Now Button
×